niedziela, 18 kwietnia 2021

Zdjęcie policjanta przytulającego porzucone dziecko rozprzestrzeniło się po sieci lotem błyskawicy. Przypatrz się bliżej, a zrozumiesz czemu.




James Hurst to mężczyzna, który ledwo zaczął pracę w policji. Mężczyzna jest ojcem dwójki dzieci. Gdy dostał wiadomość, że po ulicach Georgii samotnie chodzi 16-miesięczne dziecko zachował się jak profesjonalista.



Hurst i jego koledzy zostali wezwani do 16-miesięcznego dziecka, które spacerowało samo po mieście. Zdjęcie policjanta z dzieckiem trafiło do sieci i policjant został dosłownie zasypany pozytywnymi komentarzami.

On i jego koledzy wzięli dziecko i zabrali je prosto do szpitala, gdzie zostało przebadane. Mały chłopiec był zestresowany i bardzo zdenerwowany. Hurst był zasmucony tym, co zobaczył i wiedział, że nie może zostawić malucha.







Powiedział:

– „Ten mały chłopiec był bardzo zdenerwowany. Płakał. Zapytałem pracowników szpitala czy mogę go potrzymać żeby go uspokoić i aby można było dalej przeprowadzać medyczne procedury. Powiedziano mi, że nie ma problemu, więc podniosłem chłopca i chwilę później stałem ze śpiącym dzieckiem na rękach. Z całym oporządzeniem było mi ciężko trzymać chłopca. Postanowiłem więc usiąść na łóżku, aby było mi nieco lżej.”

Instynkt tacierzyński włączył się i udało mu się uspokoić chłopca i po chwili leżał ze śpiącym dzieckiem na szpitalnym łóżku.

Zdjęcie policjanta trzymającego śpiące dziecko stało się hitem w Internecie. Mimo wszystko mężczyzna uważa, że wykonywał po prostu swoją pracę i był bardzo zawstydzony wszystkimi pozytywnymi komentarzami, które zebrało zdjęcie.


 


Chłopiec jest już bezpieczny pod opieką urzędników. Mamy nadzieję, że niedługo trafi do kochającego domu.

Oficer Hurst nie sądzi, że zrobił coś nadzwyczajnego:

– „To jest to, co robimy codziennie. Nie tylko ja, ale również 600 innych policjantów pracujących rzem ze mną. Ta praca to o wiele więcej niż ściganie przestępców. Chodzi o służbę dla ludzi i robienie tego, co potrzeba.”