piątek, 30 kwietnia 2021

Matka kosiła trawę z 4-miesięcznym dzieckiem na piersi. Nagle podjechał do niej radiowóz…



Matka trójki dzieci Rachael Brindley na zmianę zajmowała się dziećmi, dbała o domowe zadania i robiła różne inne rzeczy.

Ponieważ jej mąż był zajęty ważnym projektem, nie miał czasu na to, aby skosić trawę. Pomimo tego, że musiała zajmować się swoim 4-miesięcznym dzieckiem, Rachael zdecydowała, że poradzi sobie ze wszystkim sama. Nie miała pojęcia, że stworzy w ten sposób historię, która zdobędzie taką popularność na całym świecie.

– „Był piękny dzień i pomyślałam, że pomogę mojemu mężowi i skoszę trawnik sama. Lubię to robić” – mówi kobieta.

Tak więc wzięła się do roboty. Jej 4-miesięczne dziecko znajdowało się w trzymaku, który kobieta miała przyczepiony do klatki piersiowej.




 


Gdy Rachael zaczęła kosić na moment serce podeszło jej do gardła, kiedy zobaczyła radiowóz parkujący na jej podjeździe. Matka trójki dzieci spanikowała, myśląc, że może mieć kłopoty z jakiegoś powodu.

Później napisała na Facebooku: „Myślałam, że z jakiegoś powodu mam kłopoty…”

Jednak policjant nie przyjechał tam, aby ją ukarać.

„…ten przemiły policjant zatrzymał się przy mnie i zaproponował, że skosi trawnik za mnie!”

Widząc, jak Rachael próbuje kosić trawę z dzieckiem na piersi, policjant stwierdził, że nie może po prostu przejechać obojętnie. Zamiast tego zatrzymał się obok i zaproponował pomoc.



Ryan powiedział: „To niewielki gest, ale ogromna pomoc dla mojej żony.”

Odkąd Rachael podzieliła się tą historią na Facebooku została udostępniona już kilkanaście tysięcy razy. Piękny gest ze strony policjanta!

Czasami każdy z nas potrzebuje pomocy w codziennych obowiązkach. Miło widzieć, że gdy przyszedł moment, w którym potrzebowała jej Rachael znalazł się zupełnie obcy człowiek, który bezinteresownie pomógł.